Випала нам можливість з’їздити до Арабських Еміратів, а саме в Дубай. Очікування у нас з дружиною були дуже різні. Вона думала, що там все буде бомбезно, а я чекав ще більшої різниці між багатими та бідними, ніж в Україні.

ШЛЯХ
Летіли ми з аеропорту Жуляни, з нового терміналу. Термінал хоч менший, ніж “F” в Борисполі, але мені сподобався значно більше. Ціни значно прийнятніші, є кафе з великим вибором. Летіли з FlyDubai. Затримка на одну годину… ну нам ніколи не щастило вилетіти вчасно. 5 годин перельоту і ми на місці. Різниця в часі у нас рівно дві години, і прилетіли ми вже після опівночі.

Hn7It-3rvkEТрансфер у маршрутному таксі з запахом гуманітарки та прекрасні пісні на індійській мові з дьорганим водієм. Ми потім зрозуміли, що тут усі не вміють плавно їздити, а шалено газують і різко тормозять. Заселились. Номер, якщо чесно, нам дуже сподобався, у нас схожий був на медовий місяць на Балі.

ГОТЕЛЬ
Жили ми на штучно насипаному острові у вигляді пальми. На карті виглядає вражаюче, однак в реалі це дуже важко відчути. Від основи пальми до нашого готелю було 13 км.
Готель Jumeirah Zabeel Saray вражав. Усе у східному стилі, купа місць для відпочинку з різними кушетками та отаманками. У нас були включені сніданки з європейською кухнею у вигляді фуршету. Можливо хотілося б спробувати національну кухню, але крім фініків і верблюжого молока у них нічого свого немає і з них практично нічого не можна зробити. Також нам видали талони на вхід у ресторани для вечері чи обіду у ресторанах готелю, або у деяких закладах міста. Якщо чесно це нас дуже виручало, бо самі ми так і не ходили у інші місця. Ми вечеряли тільки у італійському та європейському ресторані, оскільки індійська та ліванська нам не дуже подобаються. Також в готелі є СПА, пляж, басейн з підігрівом.
А саме класне у цьому готелі це вигляд. Виходить, що ми бачимо місто, усю панораму висоток з моря.
Цей відпочинок ми просто вирішили відпочити на сонечку та з’їздити на декілька екскурсій.

IMG_2144 IMG_1902 IMG_1872 IMG_1870 IMG_1867 DSC_1009 DSC_0005IMG_2055DSC_08454O_8gRyUrPoDSC_0114

ПУСТЕЛЯ
На першій екскурсії ми поїхали до пустелі. Підібрали нас з готелю на величезній Toyota Sequoia, машина вражаюча. Розміри, потужність, але в середині на рівні якогось китайця. Пластик твердий, все розміщено не логічно. Їхати дуже довго, бо практично у всій країні пробки, навіть широченні дороги їх не виручають. Кількість авто просто неймовірна. Елітних авто особливо. За ці 10 днів бентлі, ролси, ламборджині, ферарі стали попсою, як у нас ланоси. Що сподобалось, це побачив бугаті, дуже гарне авто.
Однак, коли ми заїхали в пустелю і їхали на великій швидкості по барханах… я пищав. І страшно і вражає. Пів години екстремального атракціону і далі пів години для фото (ну як без цього).
Далі, що нас дуже розчарувало, що навіть за твої гроші ти мусиш підлаштовуватись. Це основна проблема екскурсії, будь-якої, що ти не керуєш процесом. Завезли в магазинчик з сувенірами втричі дорожчими, нічого не купуєш, то стій і чекай, бо все по графіку. Ми десь годину чекали, після пустелі, поки підкачають колеса. Забув сказати, їх перед заїздом в пустелю спускають до половинного значення тиску.
Але ситуацію виправили наступні події. Нас завезли в ресторан посеред пустелі. Верблюди, коні, вогнища та багато іншого. Тут нас чекав фуршет з східною кухнею та культурна програма ОАЕ. Я розумію, що це зовсім чужа нам культура, але мене цей концерт більше веселив, ніж вражав. Були типу музиканти на дивних гітарках, які монотонно бринькали, поки всі набивали собі пузо. Далі вийшли дівчатка, які танцювали їхні народні танці… дуже схоже, як дівчатка віку 16-19 років у нас в клубі танцюють, по суті просто матиляють волоссям. Далі вийшов мужчинчик у юбках, який десь десять хвилин крутився, як дзиґа. Звичайно він заслуговує на повагу, а саме не він, а його вестибулярний апарат. Ну і юпочки ті не легенькі. Далі було напевно найкраще вогняне шоу, яке я бачив у житті. Чувак, по всім законам фізики мав згоріти повністю. І як остання крапочка… ви напевно здогадались… танець живота. Дві дівчинки по черзі втягували свої животики. Ну тут нічого нового, усі його вже напевно бачили і тут нового нічого не придумали.
Далі дорога додому через пустелю, через місто. До речі не знаю чи це через кількість авто, чи так і має бути, але там зорі практично не видно.xiQRbhUq_-Y

DSC_0185 DSC_0225 DSC_0256IMG_2101

ДУБАЙ
На наступний день у нас була оглядова екскурсія по місту Дубай. Почали ми з палацу сім’ї правителя Дубай. Як нам розповіли, це єдиний відкритий палац шейхів, який можна фотографувати. Під ним патрулювали декілька авто поліцейських і вони просто зносять голову. Простенький мерседес G63 та Ferrari. Усе чистенько, гарна панорама на багатоповерхівки та ворота на в’їзді до палацу мені дуже нагадали Бранденбургські ворота у Берліні. Там ми забились у великий автобус з російськомовним гідом.

DSC_0274DSC_0285Ми поїхали до Burj Al Arab, біля якого нам дозволили пофотографуватись, де навіть немає місця для пішоходів. Будинок з відстанні 100 метрів  не вражає. Симпатичний будинок, однак нічого кардинально особливого від інших хмарочосів. Це все довго і занудно… дуже не люблю екскурсій, краще організувати все самому, але ОАЕ країна не для такого. Перше, це те, що тут нічого не зроблено для пішоходів, будь-який рух тільки на автотранспорті. Друге, дискримінація на користь громадян ОАЕ, до прикладу, якщо ви притормозите перед лежачим поліцейським і вам у дупцю впишеться арабочка, то поліцейські все так перекрутять, що це ще ви винні.

DSC_0312Ми заїхали у культурно-етнографічне село, там зробили декілька кадрів, попили каву і поїли дуже смачних тістечок з корицею. Звідси доречі набагато кращі вигляди на Burj Al Arab.

DSC_0345DSC_0416Поїхали ми далі на острів пальму jumeirah. Проїхались біля готелю Atlantis, де нам навіть не зупинились, однак плюсиком було те, що ми побачили в живу bugatti veyron. Взагалі, виходить, що в Дубай є багато гарних будівель, але до яких ніяк не можна підійти, так дивись з далека. ЛАЖА. І як ми здивувались, ми поїхали до нашого готелю, бо там найкращий краєвид. Під час переїздів нам розповіли історію цієї країни, це зайняло десь 2-3 хв. Також нам роповіли про шлюб у арабів та за яких обставин їм дозволяється мати декілька дружин. Це не кожен може дозволити собі, тому що кожній жінці потрібно приділяти однакову увагу, тобто, якщо одна живе в палаці, то інші чи інша повинна мати такий же. Також нам розповіли про зовнішній вигляд жінок. Вони покривають голову, тому що волосся для них найсексуальніша частина жінки. А лице закривати релігія їм не каже, це вже ревниві забаганки чоловіків. І золоті гори держава їм не дарує. Є два пункти забезпечення їхнього хорошого життя. Перше, це те що їм надається земля під будівництво собі першого будинка, однак, якщо протягом 5 років там не буде будинку і там ніхто не буде жити, то землю відбирають. Друге, це те, що арабам дають кращі позиції на роботах, типу поліцейських.

DSC_0447Далі ми поїхали на пароплав. Ми загрузились і попливли по затоці Marine. Тут нас і кормили, і наш спокійний, порівняно з росіянами, характер дався нам в знаки. Місця, які знаходились найдалі від їжі виявились найкращими, ми мали найкращий вигляд і всі, хто хотів мати гарні фото були змушені крепко попотіти, щоб ми не влазили в кадр. Повечеряли, подивились на вечірні хмарочоси і накінець позитивно оцінили це місто.

DSC_0497 DSC_0530 DSC_0535 DSC_0158DSC_0182Також ми там побачили будинок висотою десь 60-70 поверхів, який практично повністю згорів перед новим роком. Точніше саме у Новий рік під феєрверки. Друзі розповідали, що через це був транспортний колапс. Кудись проїхатись було неможливо. Однак враження від такої ватри напевно неймовірні.

DSC_0560Заключним місцем у екскурсії були Burj Khalifa та Dubai Mall. Це найвищий будинок у світі у вигляді голки. Коли ти під ним це неймовірно, особливо враховуючи прекрасну підсвітку. Ми спочатку подивились на шоу фонтанів. Приємно, що вони відбуваються кожні пів години і дуже рідко повторюються. Романтично. І найцікавіше, 163 поверха, 828 м, ліфт який залітає на 124 поверх за 49 секунд. Вигляди… немає слів, особливо вражає, що ти бачиш контури міста, як з літака. Ми в же в Україні взнали, що була оглядова площадка ще на 148 поверсі. Шкода, що ми туди не попали. Дорога, готель, вино, наш гарнющий краєвид і крепкий сон.

DSC_0573 DSC_0589Наступний день ми відпочивали у готелі, загарали і купались у басейні. Вода в затоці була прохолодна, тому ми тільки заради принципу купались по разку в день і, здається, ми були такі одні. Добре, що у готелі було багато закладів і нам було де цікаво насолоджуватись компанією один одного.

vCQwesdjooIАБУ-ДАБИ + FERRARI WORLD
Почали ми цю поїздку з дуже довгої дороги до Мечеті шейха Зайда. Зайд це політик та лідер, який зумів з’єднати усі 7 еміратів і надати їм величезного процвітання. Він і похований біля цієї мечеті, доречі все дуже скромно. Немає ніяких пам’яників вищих людського зросту, просто біла плита.  За їхніми законами релігії ніхто не може бути похований біля мечеті, однак, за величезні заслуги Зайда, йому зробили виняток. Мечеть – це одне з найкрасивіших будівель, що я бачив у світі. Тільки найкращі матеріали, білий мрамор, найбільший в світі килим площею 5627 квадратних метрів, та 7 люстр, серед яких найбільша в світі (10 метрів в діаметрі, 15 метрів в висоту, вагою близько 12 тон). Також це рідкість, що сюди пускають не мусульман.

DSC_0609IMG_2146 DSC_0662 DSC_0759 Далі у нас була оглядова екскурсію по столиці ОАЕ Абу-Дабі. Порівняно з Дубай, місто значно затишніше, є тротуари, парки, дуже багато зелені, купа гарних будинків. Основне, що ми побачили, найдорожчий готель у світі Emirates Palace, де за рік з’їдають 5 кг золота. Ще раз наголошу – з’їдають.

DSC_0428 DSC_0786І тепер те, що я найбільше чекав з усієї поїздки. Неймовірна будівля і купа цікавих атракціонів. Їх реально дуже багато, і для дітей, і для дорослих. Перше на що пішов тільки я це Formula Rossa. Розгін 240 км за годину за 5 секунд, навантаження 4,8G. Однак, мене найбільше злякало відчуття на горбках, коли тебе тримає лише палка на поясі, а ти весь намагаєшся злетіти у небо. На жаль, я не знімав в цей момент, однак ось тут можна побачити, які відчуття можна там отримати.

Також нам дуже сподобався Flying Over Italy. Тебе піднімають на значну висоту і ти париш над прекрасними пейзажами Італії. Це не передати словами. Було ще багато інших атракціонів, таких як:
Race on the Edge, де ви відчуєте себе пілотом боліда;
Fiorano GT Challenge, атракціон, де ви розганяєтесь до 90 км/год;
The Test Driver’s Dream, де ви переглядаєте поїздку пілота Формули 1;
Speed of magic, де ви поринете у перегони за маленьким поганцем, який украв батьківський Ferrari;
The Factory Tour, інтерактивна екскурсія на виробництво, ну ви самі зрозуміли чого;
Галерея неймовірних автівок та інше.

IMG_2259 IMG_2248 IMG_2242 IMG_2205 IMG_2169 IMG_2162 IMG_2223 IMG_2226ДРУЗІ
В ОАЕ у нас зібралось чимало знайомих. Ми провели два дні з ними. Один день ми з’їздили в парк квітів Dubai Miracle Garden (він доречі найбільший в світі), де побачили купу інсталяцій. Місце для гарненьких фоточок. Їх трохи було забагато. І один день ми провели у нас в готелі. Паша (мій колишній співробітник, як він та інші сюди попали, це дуже довгі, хоч і цікаві історії, тому я їх розписувати не буду) підігнав нам 2 л віскі. В ОАЕ алкоголь так просто не продається, тільки у готелях та ресторанах за височенними цінами, до прикладу 0,5 віскі виходить від 130 долярів. А Пашка нам дістав по 15, різниця відчутна. Короче, як і у всьому світі на будь-які заборони знайдуться ті, хто з цього мутиться. У них навіть є спеціальна служба – доставка води – коли ти їм телефонуєш, то називаєш номер телефону (це пароль) і тоді вони приймають у тебе замовлення на алкоголь, який доставляють протягом тижня. А так, ми, якщо чесно, нічого не робили, просто розслаблялись, покупались, побухали, пообідали і поспілкувались (чого нам виявилось мало).

yeOBboad67o WPOSlkOarcsIMG_2342 IMG_2420 IMG_2039А це нам пощастило зловити салют про який ми нічого не знали.

КІНЕЦЬ
Дорога додому була, як у всіх… нічого особливого крім одного моменту. Нам наша подружка (працює стюардесою) розповіла, що не має ніяких заборон на рахунок фото з пілотами. І ми не відмовили собі в цьому, почекали поки всі вийдуть, підійшли і …  один з них Алехандро, але-алехандро.

Дуже здивували наші українці, які соромляться своєї мови. Видно, що російська для них чужа, однак більшість переходить на неї. А ми не переходили і не пошкодували. В Dubai Miracle Garden, почувши нашу мову, з нами познайомилась  українська студенточка, яка вчиться в НАУ і їздить туди на побачення до сирійця. Вони нас підкинули до центру міста. Також на пароплаві працювала наша співачка і фотограф. Нам дали на шару фоточку (яку роблять на вході та під час поїздки, а потім продають за немалу суму) та заспівали Червону Руту, причому, що на українській говорили тільки ми.

Що хотілось сказати про країну. Так – класно, так – купа всього най-най, однак затишку, (як би це не звучало банально) душі тут немає. Все як один величезний ТЦ. Усе дуже дорого і всюди ведеться будівництво, а заглянути за ширму, ми побачимо бідних індусів і емігрантів зі Східної Європи. За такі гроші краще їхати в Сінгапур, де не менше най-най, однак щасливі і багаті там усі.